Holly is a young, courageous hedgehog, but woefully sheltered by her overprotective father. Meanwhile Walter is an overworked, exhausted rabbit with a few dozen kids of his own, who dreams of a change. When this unlikely duo crash into each other’s lives, things take a drastic turn. After a bump to the head, Walter now believes that he is Sir Balderdash the Great – a hero, a warrior, a legend. While Holly, who is thrilled to just be out of the house, gets swept up in Walter's concussion fuelled fantasy.