One day, Migali will become queen! Even if that dream might seem a bit… tarantula-like, she’ll first have to prove herself at the Royal Academy, just like all the other students from royal families. With her unique talent for spinning webs, her infectious zest for life, and her penchant for mischief and laughter, this little spider princess already reigns over a kingdom all her own: one of joyful chaos and bursts of laughter!