As he is about to separate from his partner, with whom he lives in Eastern France, 49-year-old Léo learns of the death of his biological father whom he never knew. Before traveling to Italy to deal with the inheritance, he spends a few days in Paris to take stock of his life. Between conversations with his activist daughter and encounters with ghosts from his past, he begins to question his very existence, and, above all, his relationships with women..