Valentin, a man living on the fringes of society, reconnects with his son Joseph after twenty years of separation, when Joseph’s girlfriend, Alice, recognizes him outside a supermarket. Joseph believes he has finally found the missing piece to his happiness. But his father’s ties to a sinister trio of criminals—JP, Gigi, and Mila—soon drag the idealistic young couple into a violent downward spiral that leads them to the very gates of hell...