Étienne is barely twenty when he falls in love with Valérie. They are hardly any more when their daughter Rosa is born. And then, one day, Valérie leaves and never returns. He chooses not to make a drama of it and builds a happy life for him and his child. Sixteen years later, when Rosa is about to lead her own life, Étienne recognizes his wife in a television report. The past brutally resurfaces, and father and daughter are propelled into one last chaotic family journey.