Claudia Cardinale, Monica Vitti, Brigitte Bardot... Alain Delon has shared the screen with the most beautiful actresses. Some have even shared his life: Romy Schneider, Mireille Darc, and Anne Parillaud. Women have always played a prominent role in the life of this icon of French cinema.