We are currently experiencing a veritable revolution in genetic engineering, a fundamental transformation due to the discovery of a molecule called CRISPR (crissper) capable of modifying our genetic heritage with disconcerting ease. The prospect that one day it will be possible to “program” human embryos on demand is as promising as it is frightening... The film explores the scientific and ethical dimensions of this global shift in genetic manipulation.