Pizza, French Fries, Sandwiches, Pastries: those meals are among the most globally eaten. Yet, can you tell confidently that you really know them? Where do they come from? How are they made? Where can you find their best representatives? From their history to their most remarkable fabrication secrets, there is so much about them you can’t simply find in a plate. With the new collection “Tasting the World”, it’s finally time to get the answers you deserve about these inescapable meals. Travel the world, from Paris to New York, and discover the surprising secrets of our most beloved food!