After a 17-year absence, Claire travels back to Montpellier with her teenage son, Theo. Her return from Africa is motivated by her need to reveal the existence of a family to Theo, and to enroll him in high school. But most importantly, she has a meeting with a childhood friend who has information regarding her sister’s disappearance. Claire finds this friend… murdered. She is taken into custody and accused of the crime. Forty characters are interwoven into these tales of family, love, drama, contemporary destiny and everyday life, set in the south of France, in the modern, dynamic, seaside city of Montpellier.