An odyssey in the icy waters which documents the various stages of freediving prodigy Arthur Guérin-Boeri. What goes through an athlete’s mond when he faces extreme conditions? How do you prepare your body for deadly tempartatures? How do you train your mind to overcome that pernicious unknown - the cold- that makes you lose all your bearings? And what do you do when it’s your head that can’t jeep up? And what drives man to push back his limits, even at the risk of his life? For two years, and on several continents, this film followed Nice-based athlete Arthur Guérien-Boeri, freediving prodigy and the most successful Frenchman in his discipline, as he prepared physically and mentally to set two new records in dynamic freediving. From Nice to Canada, via Finland and Paris, a breathtaking odyssey!