Neanderthals inhabit the planet and compared with her neighbors, Earth is light years behind. Flash, a kindly alien has been sent to the Ronk tribe to jumpstart them. But the combination of Neanderthalian unwillingness and Flash’s awkward teaching methods spells disaster! Luckily, Mila and Walter will do everything they can to help him succeed!