A Kind of Magic (Saison 1)
Tom and Cindy have left the world of fairy tales for the real world, along with their parents; a carefree fairy, a repentant ogre and a terrifying witch-aunt who’s anything but repentant. They all try to solve their problems the easy way, with a magic wand! But in the real world, no one can guarantee you Happily Ever After!