All the animals in the world started flying. Just like that, overnight. Fred and Ned, two hares at odds with each other, live in a meadow which, by the greatest of coincidences, all the animals on the planet seem to mistake for a runway. They come up with the brilliant idea of creating a truly international airport! For Fred and Ned, the wildest adventure is just beginning...