Pompon is a six-year-old, in bear years. He is mischievous, cheerful, and playful. But above all things, he has an incredible and precious talent that his best friend Rita and his parents enjoy tremendously : he can make extra out of ordinary. Thanks to his imagination and creativity making him take thousands of detours, growing day by day becomes child’s play !