Bee Women, a Hger locked in a zoo, a family and a koala surrounded by a wildfire... Based on recent events, Hourvari tries to unveil the various forms of interactions between animals and humans. Somewhere between cohabitation and confrontation, the promiscuity of these species is represented through smoky drawings and a speechless sound environment.