Have you ever heard of the saiga? Or the kakapo? Or the northern hairy-nosed wombat? No? That’s ok. Audrey will introduce you! These are some of the most endangered animals in the world… and they just so happen to be her best friends! That’s because 8-year-old Audrey lives at her family’s Refuge for endangered species. She knows first-hand that caring for a menagerie of wild animals isn’t easy, but is always worth it. It just takes a little empathy and a big sense of humor. From figuring out how to make a baby rhino happy, to feeding a whole colony of bats, together Audrey and her best friend Tommy can handle anything! Welcome to Audrey’s Shelter!