Mary, Billybud and Fumbleton are three miniature, human actors who perform in an eighties kids TV series called “Wander to Wonder”. After the creator of the series has died, they are left alone in the studio. With their slowly decaying costumes and growing hunger, they continue to make increasingly strange episodes for their fans.