Woolly Woolly is all about laughing everyday watching the Woollys’ adventures! The five little gnomes are a tightly knit group (pun intended), a real family who live in an enchanted forest. It’s a wonderful place entirely made of wool that’s both cozy and full of surprises. Willy, Jojo, Choo-Choo, Bee-Bee and Mobi Woolly will hang out with giant flowers that give itchy kisses, play with mischievous snowfolk that try way too hard to be “cool”, and run away from adorable little bunnies that are absolutely TERRIFYING.
Along the way, the Woollys will need to solve serious mysteries, like finding a lost blankie, harvest wonderfully sparkly wool from equally sparkly sheep, discover mysterious “underwooter” treasures, or even just try to enjoy a nice relaxing afternoon off (not an easy task for Woollys on the go!) To help them along they’ll need to rely on each other, their ingenuity, their courage and an amazing magical ability only Woollys possess: they can shape the world around them by knitting! Yep, knitting!
Oh, and did we forget to mention? All these wild adventures are fueled by the imagination of two “real” kids: Lila and her little brother Marco. Each day they gather their toys on the floor of their playroom and act out stories where our five little knitted gnomes are the heroes; their playground? The entire world of WOOLLY WOOLLY!