The MiniWhats are a joyful gang of six friends. Like most kids, they use drawing to find answer to their daily life questions… But to do so, they use a magic pencil, bringing all their sketches to life! What a lucky bunch! Every day, their imagination and creativity will drag them into hilarious adventures, and their team spirit will get them out of the most unexpected situations.