Through hard work and selfless dedication, Indian and Cowboy have brilliantly passed their exams. As a reward, Horse has bought them VIP tickets to the Big County Fair. When he leaves the saloon to go and get the tickets, Horse slips on a skateboard left lying about and smacks his head against the ground. Cheval then regains consciousness at the hospital, but has become an amnesiac and can no longer remember where he hid the tickets. For Indian and Cowboy a race against the clock begins for them to try to get their hands on the precious tickets, which will open doors for them.