In a world populated by cats, Splat, an adorable 6-year-old kitty, has countless adventures with his best friend, Harry, a mouse. And this unexpected friendship colours everyone's daily lives in extraordinary ways!
Over the course of the episodes, the series tells the story of how the close and special relationship between this little kitty with an overflowing imagination and this wacky mouse leads the duo into some of the funniest situations and solutions!