Presto! School of Magic features a band of talented and curious kids who dream of one day becoming magicians!
Star students Dylan and Lisa cannot believe how lucky they are to be part of the new school. Lorenzo, a retired magician of international renown, and his nephew have turned their old mansion into Presto! School of Magic, where our aspiring magicians learn the tricks of the trade. Although very different, the kids have one thing in common: a passion for illusion and the art of magic!