Growing up in Tehran, a capital of the 21st century... From 2007 to 2025, within a loving family, eighteen years in the life of three sisters, from their early childhood to their daily lives as young women in search of freedom. Brought up in the traditional way, witnessing the struggles of a youth in perpetual movement, what is their future in today's Iranian society?