Cleaning, washing dishes, working on the factory line. Damien, aged forty, has a string of odd jobs. Up early, late to bed, he works tirelessly but still can't make ends meet. Luckily, he has sports. The gym serves as an outlet for him to let off steam and sculpt his athletic physique on a daily basis.