The subway in Lyon at 6.36 pm. “Please excuse me for bothering you, ladies and gentlement. Have no fear, I’m not going to ask you for money. Let me introduce myself, I’m Antoine, I’m thirty-two. I read in a magazine that there are almost 5 million single women in France. Where are they?”