Josette, 75, is struggling to cope with her loneliness in Yaoundé and has only one goal: to bring her children back from Europe. While trying to convince them to build a house in Cameroon, she meets Sarah, a young woman from her neighborhood, and the two women develop a friendship that will turn their lives upside down.