This experience shares the true story of Carolyn Mercer, a survivor of electroshock conversion therapy aimed at ‘correcting’ her gender identity. Through wearable haptic vests, sleeves, and gloves, participants physically connect to the rhythm of Carolyn’s heartbeat, the cadence of her breath, and the tremors of the procedures she endured. Her journey confronts the inhumanity of these practices and highlights the extraordinary strength it takes to live authentically.