Six-year-old Alaia is bored on the beach. She'd like an ice cream, but her father wants to finish his nap first. So he suggests making a sandcastle. She walks away with a shovel and starts digging a hole. She grumbles, digging deeper and deeper. Suddenly, she hits a hard, hollow object.