The film recounts the memories of a childhood in Split in the 1980s. These are stories retold after sunday lunch when everyone is in a good mood, stories filled with emotions we can easily relate to. But above all, the film is a moving tribute to the loveof a grandpa and grandma who did their best to keep their granddaughter smiling.