This film lingers on an absurd moment of incredulity and fear. It examines the internal process that is created and offers a visual representation of a person forced to move under extreme circumstances - a moment of dislocation. We follow the protagonist on his journey from a beach in Greece, the Texas desert, and a forest in Slovenia, and travel in his mind as the memories of his lost home slowly degrade.