Yuri, a Korean woman, remembers her eighth birthday. She had decided to flee to the demilitarized zone to find out if her father, a violinist held in the north, was still alive... A formidable adventure awaits her there in this place both idyllic and terrifying, where she encounters strange birds and mysterious spirits, not to mention the traces of battles just waiting to resurface. Will she be able to find her father?