On the Bonneville salt flats, the sound of roaring engines can be heard in the distance. At the wheel is Icarus, a chimpanzee hell-bent on transcending the limits of speed. Aboard iconic and increasingly powerful vehicles, Icarus will attempt to reach the ultimate speed of 400 Mph, thought to be impossible for land vehicles. As Icarus reaches for the sky, will he prevail or be consumed by his self-destructive quest?