After a robbery that goes wrong, a robot, the chaffeur for robot gangsters, finds itself in possession of booty it should never have had: a human heart. Tempted by the possibility of resembling his bosses, the robot grafts the heart onto itself and discovers the sensation of being alive. But these brief moments of life will come with a price.