Echoes is a contemplative adventure into the depths of a troubled world. Guided by a distant melody echoing in concrete and rock, we follow a character wandering in dark depths. Strange places take shape in the beam of his flashlight, and the sound of water droplets on the ground punctuates our steps. In the distance, we hear muffled music. Where does it come from?