In 2015, with a baby in her arms, director Nora Philippe arrived in New York and discovered Barnard College, a prestigious women's university, in search of allies to renegotiate motherhood and feminism, and to think about the world in which her daughter would grow up. She met Evy, Lila, Anta, and Talia, four committed students who embarked with her on an intimate and political journey. Grappling with a decade of American history marked by the Trump era, MeToo, Black Lives Matter, and the climate crisis, they are now 30 years old and represent the faces of resistance.