Hélène and Samia have been best friends forever. They tell each other everything, their love stories as well as their sex stories. When Samia was dating Gaby, she told Hélène all the details of their torrid nights together. But now it's Hélène who's in a relationship with Gaby, and the two women are very much in love, but Hélène's jealousy complicates everything. Until the day she decides to erase her memory with a magic potion promoted by a love influencer.