Camille, an employee of a climbing gym, no longer climbs after an accident in the mountains. She meets Chlo, a marginal and virtuoso climber, who steals her car. At first stripped, Camille is reborn thanks to Chlo, to her talent, to her audacity. Chlo brings her the sparkle, the glitter of the mountain.