Mehdi and Alberto arrive in Blois, bikes in hand, with the idea of following the Loire to Angers. A week of vacations. At the moment of departure Alberto's bike doesn't run, which will be the occasion to stay a little longer in town, the time to repair it. Alberto welcomes this idea, while Mehdi only wants to leave.