FATHER MOTHER SISTER BROTHER is a feature film, though carefully constructed in the form of a triptych. The three stories all concern the relationships between adult children, their somewhat distant parent (or parents), and each other. Each of the three chapters takes place in the present, and each in a different country. FATHER is set in the Northeast US, MOTHER in Dublin, Ireland, and SISTER BROTHER in Paris, France. The film is a series of character studies, quiet, observational and non-judgmental – a comedy, but interwoven with threads of melancholy.