It’s a drama that explores deep themes, such as budding love, the unsaid, the complexity of adolescence and the cruelty of bullying. The sensitivity with which the sincere portrait of adolescence is drawn up in the first part and the reunion 15 years later of Paul and Joseph having made their adult life a vibrant, touching story which remains intact in their relationship despite the vagaries of life.