Marianne is THE richest woman in the world. Pierre-Alain, is a dandy-writer-photographer in Paris. They meet on a photo shoot and become inseparable. Their loving friendship surprises, amuses, intrigues, makes people talk and eventually unsettles the billionaire’s entourage and family. Marianne's daughter, in particular, struggles with her mother’s sudden complicity with this younger man insatiable for money.