Recently graduated from Paris police school, Leïla Balani reluctantly joins the Nice police force to train on the field, whereas her specialty is criminology. Her boss pairs her up with Captain Alison Flesh, an intrepid and rebellious local who cannot stand Parisians nor teamwork... Then starts a roller coaster investigation on the trail of a serial killer. Flesh and Balani are going to have to team up to save lives and wreak havoc on the Riviera.