Totone, 18 years old, spends most of his time drinking beers and partying in the Jura region with his group of friends. But reality catches up with him: he has to take care of his 7-year-old sister and find a way to make a living. He then sets out to make the best Comté cheese in the region, the one that would win him the gold medal at the agricultural competition and 30,000 euros.