Yohan, Cameron, and Anaïs are apprentices at the same training center. Damien is a trainer there, and Didier, a well-known company director, has spent many happy years at the center. When Didier pays them a visit in his Ferrari, they realize that they have much more in common than they might have thought. In addition to their passion for cars, their personal histories have led them to make choices and take control of their destinies. And what if learning had given them a purpose?