Julia and her loving husband celebrate her son’s birthday on their boat in the middle of the ocean. When a violent storm nearly capsizes them, the family awakes in a desert land. Earth has undergone a tragic polarity reversal, draining water from the oceans. After her husband’s death, Julia must save her children in a world where hungry creatures from the abyss hunt for fresh flesh!