Vida Dena's first feature-length documentary, My Paper Life, is an intimate and subtly expansive portrait of a Syrian family living in a Brussels house that rarely leaves the confines of its four pink walls. Dena's film focuses on the two eldest daughters, Hala and Rima, and the family's growing collection of drawings and dreams. Surrounded by sketches, the young women talk about their journey and their home, their plans for study and marriage, and the other possibilities they hope this new life holds in store for them.