In the Nordeste, a poor and arid region of Brazil, Dirlinho and Edivan risk their lives at every Prado race in the hope of becoming professional jockeys. For 12-year-old Dirlinho, racing on doped horses in front of an electrified crowd is his only chance to escape his destiny.