Students from a suburb professional high school in Bron, France have the chance to participate as mechanics in a team for the 24 H Le Mans Truck Race and to experience the circuit for a weekend alongside real professionals. Not belonging to the students who have a paved promising future, the Trucks Racing will enable them to start dreaming their life. Le Mans 24 H Trucks Race will take place on 23-24/09/2023.