Beirut, Lebanon. On the waterfront’s construction site, security agent Raed must prevent passing-by walkers from accessing the seaside. Yet as the horizon becomes each day more stifled by the construction, Raed makes peculiar encounters — mere dreams, or symbols of his desires?