A melancholic atmosphere reigns on the parking lot of the Grand Littoral. Florence arrives from Brazil and knows no one. William is about to have a job interview, accompanied by his son Walter. Some pass each other, others separate, in the middle of cars and shopping carts swept by the mistral wind.